مدیریت امور پردیس های استان اردبیل

در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد :

آیین رونمایی از پوستر اولین لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه های فرهنگیان کشور

پوستر اولین لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه های فرهنگیان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اردبیل،آیین رونمایی از پوستر اولین لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه‌های فرهنگیان کشور، به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل، سرپرست مدیریت امور پردیس های استان اردبیل، جمعی از مسئولان استانی و کارکنان در سالن زنده یاد طرلانی برگزار شد. 

محسنی سرپرست مدیریت امور پردیس های استان اردبیل، در آیین رونمایی از پوستر اولین لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل اظهار کرد: اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دختران و پسران دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در اردبیل برگزار می‌شود و قرار است ۷۰۰ دانشجو معلم در این دو رشته باهم به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش این دانشجویان از ۱۷ خرداد ماه در استان اردبیل اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و پاسداشت این شهدای والامقام مسابقات ورزشی دانشجو معلمان به میزبانی اردبیل در هفته جاری آغاز می‌شود.

سرپرست مدیریت امور پردیس های استان اردبیل تربیت دانشجو معلمان در تراز سند تحول بنیادین را یادآور شد و بیان کرد: اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان کشور در رشته والیبال ۴ نفره دختران و فوتسال پسران برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم با تلاش همکاران و متولیان ورزش استان میزبان شایسته ای برای این دوره از مسابقات باشیم.

انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، با تسلیت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: میزبانی اردبیل از لیگ والیبال و فوتسال دانشجو معلمان نقطه عطفی در فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل است که ما این میزبانی را در استان ورزش مدار و قهرمان پرور اردبیل به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به مأموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دستگاه مأموریت گرا و حاکمیتی تربیت معلمان را برای نظام تعلیم و تربیت عهده دار است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور ساحت های نظام تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را یادآور شد و بیان کرد: برگزاری این مسابقات در راستای تربیت معلمان چند ساحتی از اهمیت بالایی برخوردار است.و هدایت نسل آینده جامعه به دست این دانشجو معلمان رقم می‌خورد و برای تربیت نسل تحول آفرین ما نیازمند معلمان چند ساحتی و متخصص هستیم.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با تقویت برنامه‌های ورزشی و تندرستی برای معلمان آینده کشور بتوانیم اهداف و منویات مقام معظم رهبری را در نشاط و سرزندگی نیروی انسانی فعال در مجموعه تعلیم و تربیت کشور محقق کنیم.

باقلاچی مدیر کل اجتماعی استانداری اردبیل، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و میزبانی این استان از کشورهای عضو اکو در قالب اردبیل ۲۰۲۳ خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران دانشجو معلم از سراسر کشور در استان اردبیل زمینه آشنایی این دانشجویان از مناطق فرهنگی، گردشگری، طبیعی و مذهبی این استان را فراهم کرده و دانشجویان به عنوان سفیران فرهنگی انتقال دهنده زیبایی‌های بکر اردبیل به تمام کشور خواهند بود.

وی با اشاره به شیوع اسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر در کشور افزود: تربیت معلمان چند ساحتی در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌تواند در پیشگیری از اعتیاد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت مؤثر باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل تقویت ورزش همگانی و قهرمانی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و اظهار کرد: میزبانی اردبیل از اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشجو معلمان نقطه عطفی در ورزش استان اردبیل است و ما با تمام توان و ظرفیت آمادگی میزبانی از ۷۰۰ دانشجو معلم را در اردبیل داریم.

در ادامه مراسم از پوستر اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور رونمایی شد.

 


نظرات کاربران