مدیریت امور پردیس های استان اردبیل

در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد:

همایش فرزندان مکتب امام روح الله رضوان الله تعالی علیه

دانشگاه فرهنگیان اردبیل از برگزاری همایش فرزندان مکتب امام روح الله رضوان الله تعالی علیه علیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، همایش فرزندان مکتب امام روح الله رضوان الله تعالی علیه به همت هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، با حضور مدیر شبکه جهانی قدس تی وی ترکیه، سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان اردبیل و جمعی از مسئولان و دانشجومعلمان پردیس ها و مرکز استان در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

محسنی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در ابتدای این همایش با اشاره به فعالیت­ ها و تلاش های علاقه ­مندان و دلبستگان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه اظهار داشت: امروز با وجود جمهوری اسلامی و اعجازی که در منطقه بر اساس انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است جغرافیای ظهور حضرت امام زمان عج الله تعالی آماده سازی شده است.

وی با اشاره به نقش جریان مقاومت در منطقه، افزود: راه اندازی جریان مقاومت از برکات و کارهای مهم انقلاب اسلامی در منطقه بود که به  دنبال آن در تمامی کشورهای اسلامی دنیا، تفکر، رویداد و رویکرد واحد بدون توجه به مذاهب و اسم و نشان جغرافیایی کشورها حتی در بین پیروان سایر ادیان هم ایجاد شد.

محسنی تصریح کرد: امروز گسترش تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی سبب ایجاد جامعه آرمانی آماده برای استقبال از حضرت ولیعصر عج الله تعالی  شده است که یکی از ثمرات انقلاب اسلامی می باشد و نشان می دهد که برخلاف تبلیغات رسانه ای دشمنان، ما با درخت تنومند، پویا و غیرقابل توقف  انقلاب اسلامی روبه رو هستیم.

نورالدین شیرین مدیر شبکه جهانی قدس تی وی ترکیه و تحلیل­گر مسائل سیاسی و روزنامه نگار ترکیه ای ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع اساتید و دانشجومعلمان به عنوان یک بسیجی عنوان کرد: بسیجیان ترکیه در راه ولایت و جبهه مقاومت با شما برابر هستد.

وی در ادامه گفت: خدا را شاکریم که ما را در مقابل مستبکران و ظالمان زیر سایه امام امت امام خامنه ای رضوان الله علیه و از یار و یاران وی قرار داده است.

مدیر شبکه جهانی قدس تی وی به شخصیت جهانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، اهمیت نقش تفکر مقاومت در جهان و جریان مقاومت در اندیشه امام خمینی رحمه الله علیه اشاره کرد و به بیان و تحلیل مسائل و تحولات مهم منطقه پرداخت.

نورالدین شیرین گفت: ما از دوران کودکی با انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمه الله علیه آشنا بودیم و در آن زمان نیز فعالیت های اسلامی انجام داده و هدف اسلامی داشتیم و حتی نهضت های اسلامی نیز وجود داشت و ما خواستار عزت و سربلندی و و حدت بین تمام مسلمین جهان بودیم و در مقابل صهیونیست ها مبارزه می کردیم.


نظرات کاربران