رزومه دکتر نصرتی

| نام | نام خانوادگی |
تلفن همراه |
آدرس ایمیل |
|
کمال |
نصرتی هشی |
09379930132 |
Kamalnosrati1367@yahoo.com |
شغل:
استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
سوابق تحصیلی
|
مدرک |
رشته تحصیلی |
محل اخذ |
تاریخ شروع |
تاریخ اتمام |
|
دیپلم |
علوم انسانی |
دبیرستان شهید چمران |
1/7/1381 |
25/3/1385 |
|
لیسانس |
علوم تربیتی (گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) |
دانشگاه پیام نور |
15/11/1385 |
30/11/1389 |
|
فوق لیسانس |
علوم تربیتی ( گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش) |
دانشگاه اصفهان |
25/06/1390 |
30/06/1392 |
|
دکتری |
علوم تربیتی (گرایش فلسفه تعلیم و تربیت) |
دانشگاه اصفهان |
01/07/1392 |
24/10/1396 |
|
فرصت مطالعاتی |
علوم تربیتی (گرایش فلسفه تعلیم و تربیت) |
دانشگاه اوترخت (کشور هلند) |
25/06/1395 |
25/03/1396 |
عناوین پایان نامه ها
|
مقطع تحصیلی |
عنوان پایان نامه یا رساله |
|
کارشناسی ارشد (M.A) |
تحلیل و تبیین مبانی معرفت شناسی ابن سینا و دلالت های تربیتی آن. استاد راهنما: دکتر حسنعلی بختیار نصرآبادی- استاد مشاور: دکتر رضاعلی نوروزی |
|
دکترای تخصصی (PhD) |
تحلیل و تبیین نظریه بازی های زبانی ویتگنشتاین و پیامدهای تربیتی آن با تاکید بر مبحث روش شناختی استاد راهنما: دکتر حسنعلی بختیار نصرآبادی- اساتید مشاور: دکتر خسرو باقری نوع پرست، دکتر سمیه رادمرد |
|
گذراندن فرصت مطالعاتی در دانشگاه اوترخت هلند تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان |
تحلیل و تبیین نظریه بازی های زبانی ویتگنشتاین و پیامدهای تربیتی آن با تاکید بر مبحث روش شناختی استاد راهنما: پروفسور هرمان فیلیپس |
سابقه تدریس
2 واحد درس کلیات فلسفه در دانشگاه اصفهان 1397
2 واحد درس کلیات فلسفه در دانشگاه پیام نور باغبهادران 1394
2 واحد درس فلسفه اسلامی در دانشگاه المهدی سپاهان شهر 1396-1398-1399
2 واحد درس راهبردها و فنون طراحی آموزشی در دانشگاه پیام نور خوراسگان 1396-1397
2 واحد درس اصول و مدیریت آموزشی در دانشگاه پیام نور خوراسگان 1396-1397
2 واحد درس سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران در دانشگاه پیام نور خوراسگان 1396-1397
2 واحد درس معرفت شناسی در دانشگاه المهدی سپاهان شهر 1397-1398
4واحد درس درس پژوهی در دانشگاه باهنر فرهنگیان اصفهان 1397
6واحد درس فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه شهید آیت نجف آباد فرهنگیان 1398
4واحد درس اصول و مبانی آموزش ابتدایی در دانشگاه باهنر فرهنگیان 1398
12 واحد درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران دانشگاه شهید آیت نجف آباد فرهنگیان 1398
12 واحد درس اسناد و قوانین آموزش و پرورش ایران دانشگاه شهید آیت نجف آباد فرهنگیان 1399
12 واحد درس اصول و مبانی آموزش ابتدایی و روش تحقیق در علوم تربیتی دانشگاه شهید آیت نجف آباد فرهنگیان 1399-1400
آموزگار پایه چهارم در دبستان هیئت امنایی نشاط نجف آباد از سال 1398
آموزگار پایه چهارم در دبستان دولتی امید نجف آباد از سال 1399
استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل از سال 1400
راهنمای پایان نامه ها
- جوانمردی، محدثه (1399). مقایسه سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی با مادران شاغل و غیر شاغل در شهر اصفهان، پایان نامه کارشناسی، دانشگاه المهدی مهر اصفهان.
- جانقربان (1399). بررسی رابطه تعارض کار-خانواده با متغیرهای شخصیتی و بهزیستی روانی، پایان نامه کارشناسی، دانشگاه المهدی مهر اصفهان.
افتخارات
1. پژوهشگر برتر کشوری – از طرف وزارت آموزش و پروش 1398
2. انتخاب معلم نمونه توسط ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان نجف آباد 1399
2. انتخاب معلم نمونه توسط ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان نجف آباد 1400
3. دانشجو ی رتبه اول در مقطع کارشناسی – معدل 89/16
4. پذیرش در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان با سهمیه رتبه اولی
5. دانشجو ی رتبه اول دانشگاه اصفهان در دوره کارشناسی ارشد 53/18
6. دارای گواهی دانشجوی استعداد درخشان دوره دکتری، دانشگاه اصفهان.
7. دانشجو ی رتبه اول دانشگاه اصفهان در دوره دکتری – معدل 03/19
8. کسب مدال طلای رشته پرتاب نیزه در مسابقات استانی 1384
9. کسب مقام اولی در مسابقات شطرنج شهرستان 1382
10. کسب مقام سوم در مسابقات دو و میدانی شهرستان 1383
11. کسب مقام دوم در مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان 1385
12. کسب امتیاز از بنیاد ملی نخبگان جهت انجام طرح تحقیقاتی به جای خدمت سربازی. 1393
13. عضویت و تایید شده جهت دریافت جایزه تحصیلی از بنیاد ملی نخبگان در سال 1394
14. عضویت و تایید شده جهت دریافت جایزه تحصیلی از بنیاد ملی نخبگان در سال 1395
داور مجلات و مسئولیت های پژوهشی
- فصلنامه علمی –پژوهشی فلسفه تربیت. انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (مورد تایید وزارت علوم)
- فصلنامه علمی –پژوهشی پژوهش های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد (مورد تایید وزارت علوم)
- فصلنامه علمی –پژوهشی بصیرت و تربیت اسلامی
- فصلنامه علمی –پژوهشی تدریس پژوهی
- فصلنامه علمی –پژوهشی ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی
- فصلنامه علمی –ترویجی پژوهش های تربیتی
- فصلنامهی علمی ـ ترویجی اخلاق (مورد تایید حوزه)
- فصلنامه علمی –تحصصی پژوهش نامه تربیت تبلیغی
- داور مدعو جهت انتخاب پژوهشگر نمونه آموزش و پرورش استان اصفهان 1397
- رابط اقدام پژوهی و فعالیت های پژوهشی دبستان نشاط
- عضو هیئت مدیره انجمن آموزش و پرورش تطبیقی استان اصفهان
- International Journal of Educational Administration and Policy Studies: ISSN: 2141-6656
هیئت تحریره
- International Educational Research: ISSN 2576-3059 (Print) ISSN 2576-3067(Online) https://j.ideasspread.org/index.php/ier/about/editorialTeam
دریافت نامه پذیرش برای فرصت مطالعاتی
- دانشگاه بارسلونا
- دانشگاه میلان
- دانشگاه اوترخت
- دانشگاه فرایبورگ
نمایه ها در گوگل اسکولار
https://scholar.google.com/citations?user=hmWiLDIAAAAJ&hl=en
کتاب ها
|
عنوان کتاب |
تألیف، ترجمه |
رتبه نویسنده |
کل نویسنده گان |
وضعیت چاپ |
انتشارات |
|
نظام تربیتی سینوی |
تألیف |
اول |
3 |
چاپ |
راز نهان |
|
نظریه پیچیدگی و فلسفه تعلیم و تربیت |
ترجمه |
دوم |
3 |
چاپ |
راز نهان |
|
مبانی فلسفی تعلیم و تربیت از نظر علامه محمدتقی جعفری |
تالیف |
سوم |
3 |
چاپ |
رازنهان |
|
کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان در کلاس های مدارس راهنمایی |
ترجمه |
چهارم |
4 |
چاپ |
راز نهان |
طرح های تحقیقاتی
- طراحی الگوی نظری شایستگی های مدیریتی بر اساس آموزه های اسلامی و ارزیابی آن در موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع
مقالات نمایه شده در Scopus
1. Mohammad Hossein Heidari, Kamal Nosrati Heshi*, Zohre Mottagi, Mehrnosh Amini, Ali Shiravani Shiri. (2015). Teachers’ professional ethics from Avicenna’s perspective, Educational Research and Reviews, vo10 (17), p. 2460-2468 (scopus- SJR Q3),
2. Nosrati Heshi, Kamal & Bakhtiyar Nasrabadi, H A. (2016). Role of Logic and Mentality as the Basics of Wittgenstein’s Picture Theory of Language and Extracting Educational principles and methods According to This Theory, International Education Studies, 9(7):10 · June, (Scopus- SJR Q3).
3. Najafi, M & Motaghi, Z & Bakhtiyar Nasrabadi, H A & Nosrati Heshi, Kamal. (2016). “Debate" Learning method and its implications for the formal education system, Educational Research and Reviews, Vol.11(6), pp. 211-218 , (Scopus- SJR Q3).
مقالات علمی - پژوهشی در مجلات داخلی مورد تایید وزارت علوم
|
عنوان مقاله |
نام مجله |
رتبه مجله |
وضعیت مقاله |
|
|
1 |
امکان سنجی و الویت بندی رشته های بین رشته ای از دیدگاه اساتید و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد |
پژوهش در برنامه ریزی درسی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
2 |
روش های تربیت اخلاقی در سیره رضوی(ع) |
پژوهش های اخلاقی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
3
|
بررسی تأثیر عوامل فردی٬ اجتماعی٬ خانوادگی و آموزشی بر افت تحصیلی از دید دانشجویان : مورد مطالعه(دانشگاه اصفهان) |
راهبردهای آموزشی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
4 |
راهبردهای آموزشی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
|
5 |
اهداف برنامه تربیتی ابن سینا |
حکمت سینوی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
6 |
ماهیت آموزش های ضمن خدمت مربیان امور تربیتی با تاکید بر قابلیت و تجربه کاری آنها |
راهبردهای آموزشی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
7 |
فناوری های نوین و کارآیی و اثربخشی آموزشی |
راهبردهای آموزشی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
8 |
تربیت صدرایی مبتنی بر فرایند ادراک از منظر ملاصدرا |
آیین حکمت |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
9 |
پیش بینی و تبیین رابطه بین مولفه های دین داری با راهبردهای نوین یاددی و یادگیری |
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (دانشگاه امام حسین ع) |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
10 |
اهداف و روش های تربیت سینوی مبتنی بر فرایند ادراک |
حکمت معاصر |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
11 |
تحلیل محتوای کتب درسی دینی دوره متوسطه با تأکید بررویکرد تربیتی محبت اهل بیت(ع) |
مشرق موعود |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
12 |
بررسی رابطه بین جو دانشگاه با انگیزش تحصیلی دانشجویان |
فرهنگ در دانشگاه اسلامی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
13 |
تاثیر سیرت نیکو و مولفه های آن برانگیزش تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) |
مجله رویکردهای نوین آموزشی دانشگاه اصفهان |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
14 |
بررسی ارتباط بین سیرت اساتید با آموزش مبتنی بر دیالوگ |
پژوهش های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
15 |
آثار تربیتی امام رضا (ع) در تعالی باورهای معنوی مردم ایران |
فرهنگ رضوی |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
16 |
بررسی رابطه بین جو دانشگاه با خودکارآمدی دانشجویان (جوارتباطی، مشارکتی، دانشجو محوری، معنوی) |
پژوهشنامه تربیتی دانشگاه بجنورد |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
17 |
سازماندهی نظام تربیت عاطفی بر اساس آموزه های قرآنی |
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (دانشگاه امام حسین ع) |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
18 |
نقش مولفه های تفکر انتقادی در پیش بینی خود کارآمدی دانشجویان پرشکی |
مجله رویکردهای نوین آموزشی دانشگاه اصفهان |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
19 |
مولفه های شک سازنده در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامدهای تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد |
پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت |
علمی پژوهشی |
چاپ |
|
20 |
An analysis and explanation of some issues and challenges of Iran’s educational system based on Rule-Following Argument in Wittgenstein's later philosophy |
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت (انجمن ایرانی تعلیم و تربیت) |
پژوهشی |
چاپ |
|
21 |
نقش تبعید خودخواسته جهت غلبه بر پیش فرض های فهم در آموزه های ویتگنشتاین متاخر و پیامدهای تربیتی آن |
مجله فلسفه تربیت (انجمن فلسفه تعلیم و تربیت) |
پژوهشی |
چاپ |
|
22 |
اثربخشی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر نگرش به خلاقیت و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر شهر اصفهان |
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی دانشگاه فرهنگیان |
پژوهشی |
- |
مقالات نمایه شده ابسکو و ...
|
عنوان |
نام مجله |
کشور |
تاریخ |
وضعیت مقاله |
|
|
1 |
A Research on Avicenna and Jahez’s Views about Educational Methods |
Journal of Education and Practice
|
آمریکا |
2013 |
چاپ |
|
2 |
An Introduction to Avicenna’s thoughts on Educational Methods |
Journal of Education and Practice |
آمریکا |
2013 |
چاپ |
|
3 |
The comparison of factors affecting plagiarism and its committing rate in virtual and On campus students of Isfahan University |
Journal of Education and Practice
|
آمریکا |
2013 |
چاپ |
|
4 |
The Necessity of Organizational Commitment for Knowledge Sharing |
Journal of Sociological Research |
آمریکا |
2013 |
چاپ |
مقالات ارائه شده در همایشهای داخلی
|
|
عنوان مقاله |
نام همایش |
سطح همایش |
محل برگزاری |
تاریخ برگزاری |
|
1 |
انجام کار و پیامد های تربیتی آن در ابعاد مادی و معنوی در کلام خدا و سیره معصومین (ع) |
اقتصاد مقاومتی |
ملی |
دانشگاه گیلان |
1391 |
|
2 |
عوامل موثر بر بی توجهی یادگیرندگان به رعایت اخلاق حرفه ای در دوره های مجازی و حضوری |
فناوری های نوین در تعلیم و تربیت |
ملی |
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان |
1392 |
|
3 |
فرصت های ناشی از کاربست فناوری اطلاعات در تربیت دینی از دیدگاه اساتید دانشگاه |
فناوری های نوین در تعلیم و تربیت |
ملی |
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان |
1392 |
|
4 |
بررسی نسبت زیبایی شناسی و تعلیم و تربیت از دیدگاه فلسفی و استلزامات تربیتی |
فلسفه تعلیم و تربیت در عمل |
بین المللی |
دانشگاه خوارزمی. پردیس کرج |
1393 |
|
5 |
اصول وروش آموزش خلاق در نظام تربیت زیبایی شناختی |
همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی |
بین المللی |
استانبول |
2015 |
|
6 |
سازماندهی نظام تربیت عاطفی بر اساس آموزه های قرآنی |
دومین کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی |
بین المللی |
موسسه فرهنگی رویش |
2015 |
|
7 |
بررسی چالش ها و فرصت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش عالی و نسبت آن با فلسفه |
فلسفه آموزش عالی |
بین المللی |
دانشگاه شهید بهشتی |
1394 |
مقالات علمی - ترویجی
|
عنوان |
نام مجله |
وضعیت مقاله |
|
|
1 |
درآمدی برآرای جاحظ و ابن سینا در باب اصول تربیت |
مجله معرفت |
چاپ |
|
2 |
درآمدی بر اخلاق و تربیت اخلاقی در اندیشه علامه طباطبایی |
اخلاق (دفتر تبلیغات اسلامی) |
چاپ |
|
3 |
درآمدی بر اصول تربیت اخلاقی از منظر ملا احمد نراقی |
اخلاق (دفتر تبلیغات اسلامی) |
چاپ |
|
4 |
بررسی تاثیر ساختار خانواده بر گرایش به رفتارهای پرخطر و ابعاد سازگاری ( عاطفی، اجتماعی، آموزشی و کل ) در دانش آموزان خانواده¬های تک همسری و چندهمسری |
اخلاق (دفتر تبلیغات اسلامی) |
چاپ |
|
5 |
تحقق جامعة عزتمدار؛ تجلّی نظام تربیت کریمانه |
اخلاق(دفتر تبلیغات اسلامی) |
چاپ |
|
6 |
اخلاق حرفه معلمی و رویکردهای تربیتی از منظر ابن سینا |
اخلاق (دفتر تبلیغات اسلامی) |
چاپ |
|
7 |
تأثیر اجرای برنامة آموزش فلسفه به کودکان در رشد معنوی دانشآموزان دختر شهر اصفهان |
مجله علوم تربیتی از دیدگاه اسلام -دانشگاه امام صادق (ع) |
چاپ |
|
8 |
محبت اهل بیت (ع) استراتژی حیات و راهبرد تربیتی |
اخلاق (دفتر تبلیغات اسلامی) |
چاپ |
|
9 |
ساده زیستی در آموزه های دینی و نقش آن در استحکام خانواده |
فصلنامه پژوهش های اجتماعی اسلامی |
چاپ |
مقالات علمی - تخصصی
|
عنوان |
نام مجله |
وضعیت مقاله |
|
|
1 |
درآمدی بر اصول تربیت بر اساس اندیشهِ انسان شناسی ابن عربی |
ماهنامه معارف(علمی تخصصی) |
چاپ |
|
2 |
اصول تربیت مبتنی بر مبانی ارزشی تربیت شهروندی از منظر اسلام |
مهندسی فرهنگی |
چاپ |
|
3 |
اصول تربیت نفس از منظر فیض کاشانی |
مجله اطلاعات حکمت و معرفت(علمی تخصصی) |
چاپ |
|
4 |
درآمدی بر اصول تربیت از منظر ملا مهدی نراقی
|
مجله اطلاعات حکمت و معرفت(علمی تخصصی) |
چاپ |
|
5 |
سیمای تربیت یافتگان ازمنظر نهج البلاغه |
مهندسی فرهنگی |
چاپ |
|
6 |
نقش آموزه های اسلامی در تربیت زبان |
مهندسی فرهنگی |
چاپ |
|
7 |
بررسی رویکرد تجاری آموزش عالی در عصر جهانی |
مهندسی فرهنگی |
چاپ |
|
8 |
بررسی رابطه بین مهارت های فنی مدیران پیش دبستانی با مشارکت مربیان در مسائل تربیتی |
مجله پژوهش علوم انسانی-علوم تربیتی |
چاپ |
|
9 |
عشق از منظر حکیم ملاهادی سبزواری و پیامدهای تربیتی آن |
مجله علوم انسانی اسلامی |
چاپ |
|
10 |
مبنای ادراک و اقسام آن از منظر ابن سینا و پیامدهای تربیتی |
مجله پژوهش های تعلیم و تربیت اسلامی (دانشگاه شهید باهنر کرمان) |
چاپ |
|
11 |
بررسی بین سیرت اساتید و مولفه های آن با خودکارآمدی دانشجویان |
مجله علوم انسانی اسلامی |
چاپ |
|
12 |
بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی در شاهنامه فردوسی با نگاه به آموزههای تربیتی در قرآن کریم |
پژوهش نامه تربیت تبلیغی |
چاپ |
گواهی شرکت در کارگاه
- شرکت در کارگاه روش تحقیق در علوم انسانی، در دانشگاه شهر کرد - 1396
برگزاری کارگاه ها
- شیوه های مقاله نویسی کمی و کیفی، در دانشگاه شهر کرد- 1396
- روش تحقیق در علوم انسانی، در دانشگاه شهر کرد- 1396
- تحلیل پایگاه های اطلاعاتی، دانشگاه فرهنگیان (پردیس های سراسر کشور) - 1400
فعالیت های فرهنگی
- همکاری افتخاری (برگزاری کارگاه پژوهشی) با نهاد رهبری دانشگاه اصفهان از سال 92-96
گواهی تدریس
- دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی از دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی کشور: معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت)
- سپری کردن یک ساله دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان
- کسب مجوز تدریس دروس فلسفه تربیت رسمی و عمومی از دانشگاه فرهنگیان
گواهی شرکت در همایش
شرکت در همایش فلسفه تعلیم و تربیت شهید بهشتی- 1394
توصیه نامه ها
توصیه نامه از پروفسور هرمان فیلیپس از دانشگاه اوترخت
توصیه نامه از پروفسور خسرو باقری استاد دانشگاه تهران
توصیه نامه از دکتر حسنعلی بختیار نصرآبادی استاد دانشگاه اصفهان
توصیه نامه از دکتر سمیه رادمرد استادیار دانشگاه آیدین استانبول
زبان ها
- فارسی
- آذری
- ترکی استانبولی (مقدماتی)
- انگلیسی (مدرک زبان ام اس آر تی MCHE – مدرک زبان دانشگاه اصفهان)
مهارت ها
1. تسلط به نرم افزار SPSS
2. آشنایی مقدماتی به نرم افزار Smart PLS
دوره های مهارت آموزی
قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ماده 28 سال 97) و سپری کردن دوره های مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان
رزومه دکتر نصرتی