مدیریت امور پردیس های استان اردبیل

با حضور سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد:

جلسه هماهنگی برگزاری اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

جلسه هماهنگی برگزاری اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با حضور سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، جلسه هماهنگی اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، با حضور سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان، رئیس اداره اماکن ورزشی دانشگاه فرهنگیان، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل و کلیه عوامل اجرایی مسابقات برگزار شد.

محسنی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، عنوان کرد: در دو هفته اخیر با حمایت های معاونین و مدیران این دانشگاه با هماهنگی و برنامه ریزی های بسیار خوبی که صورت گرفته است؛ امید است میزبان بسیار خوبی برای تیم های شرکت کننده در این مسابقات باشیم.

وی در پایان گفت: برای پرکردن اوقات فراغت تیم های شرکت کننده  برنامه های متنوعی فرهنگی و  بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی شهر تاریخی اردبیل برای تیم های شرکت کننده در نظر گرفته شده است. و امیدواریم تیم های حاضر با خاطره خوشی از این دانشگاه و شهر اردبیل به شهرهای خود بازگردند.

شفابخش سرپرست اداره کل تربیت ­بدنی دانشگاه فرهنگیان با تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی استان اردبیل بیان کرد: تربیت بدنی امروزه به عنوان یک پدیده جهانی مطرح است و دیگر سرگرمی و دست گرمی نیست؛ تربیت بدنی و ورزش به عنوان هفدهمین صنعت در جهان مطرح است.

وی با اشاره به کارکرد فرهنگی و تربیتی ورزش و تربیت بدنی بیان کرد: شک نداریم که اگر می‌خواهیم کار فرهنگی و تربیتی ماندگار و اثربخش انجام دهیم بهترین ابزار، ابزار تربیت بدنی و ورزش است.

سرپرست اداره کل تربیت­ بدنی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: با توجه به ویژگی که دانشگاه فرهنگیان دارد و یک دانشگاه مأموریت محور و تربیت محوراست و اهداف کلان آن تربیت نیروی انسانی در طراز است نکته کلیدی و مهم برای ما کارکرد تربیتی تربیت بدنی و ورزش است.

شفابخش با توجه به برگزاری اولین لیگ کشوری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان اردبیل، بر اهمیت این مسابقه و برگزاری هرچه بهتر آن تاکید کرد.

حمزه رئیس اداره اماکن ورزشی دانشگاه فرهنگیان نیز با قدرانی از مجموعه مدیریتی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به ارایه نکات فنی از جمله: درخواست وسایل مورد نیاز سالن ­ها، رسیدگی به وضعیت عمومی سالن برگزاری مسابقات، تجهیز نمودن سالن‌های ورزشی به کیف پزشکی و جعبه کمک‌های اولیه و حضور پزشک و آمبولانس، در محل برگزاری مسابقات اشاره کرد.

 شایان ذکر است این جلسه در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، زمانبندی بازی ها، امور فوق برنامه، پذیرش تیم ها، خوابگاه های بسیار مجهز، سالن پذیرایی، سالن استاندارد، لزوم هماهنگی مربیان استان ها با عوامل برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر شد.

در پایان جلسه حکم میزبانی لیگ کشوری والیبال و فوتسال به سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اعطا گردید.


نظرات کاربران