معاونت دانشجویی و فرهنگی
بسمه تعالی
*نام و نام خانوادگی: مرتضی بازدار قمچی قیه *ش ش: 876
* سال تولد:77/76/9531 *کد ملی: 8791379515 * نام پدر: موسی
*وضعیت تاهل : متاهل n مجرد o تعداد فرزندان : 2 فرزند
*وضعیت ایثارگری: جانباز oدرصد * سابقه حضور در جبهه ...............ماه : شاهد o نسبت......................
|
عنوان پروژه، پایان نامه یا رساله |
معدل |
محل اخذ مدرک |
سال اخذ مدرک |
رشته تحصیلی |
مقطع |
ردیف |
|
- |
71/17 |
دانشگاه پیام نور |
7831 |
مترجمی زبان انگلیسی |
کارشناسی |
9 |
|
بررسی تاثیربرنامه درسی پنهان بر رفتار انضباطی دانش آموزان |
73/38 |
دانشگاه شهیدبهشتی تهران |
7838 |
علوم تربیتی)مطالعات برنامه درسی( |
کارشناسی ارشد |
2 |
|
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه و شناسایی آن در متوسطه اول نظام آموزش و پرورش ایران |
71/38
نمره رساله 32 |
دانشگاه شهیدبهشتی تهران |
7833 |
علوم تربیتی)مطالعات برنامه درسی( |
دکتری |
5 |
سابقه تدریس در دانشگاه فرهنگیان: 7 سال
سابقه تدریس در سایر دانشگاه ها: 5 سال
کتب تالیفی و ترجمه شده:
|
مترجم/مترجمان |
نویسنده کتاب |
ناشر |
سال چاپ |
عنوان کتاب |
ردیف |
|
دکتر کورش فتحی واجارگاه-مرتضی بازدار قمچی قیه |
اریک مارگولیس |
اتتشارات مهربان نشر |
7835 |
برنامه درسی پنهان در آموزش عالی |
9 |
|
دکتر کورش فتحی واجارگاه-مرتضی بازدار قمچی قیه |
پیتر وست وود |
انتشارات علم استادان |
7831 |
روش ها و فنون تدریس |
2 |
|
دکتر محمد جوادی پور-مرتضی بازدار قمچی قیه |
جاناتان ساویج |
انتشارات آییژ |
7831 |
برنامه ریزی درسی متوسطه،یاددهی و یادگیری در برنامه های درسی میان رشته ای |
5 |
|
- |
دکتر کورش فتحی واجارگاه-دکتر مرتضی بازدار قمچی قیه |
انتشارات آییژ)زیرچاپ( |
7833 |
برنامه درسی زیرزمینی در نظام آموزشی ایران |
9 |
|
دکتر محمد جوادی پور- صادق موسوی -مرتضی بازدار قمچی قیه |
مک لکلان،ماریلاین فلییرو سوزان ادواردز |
انتشارات سمت)زیرچاپ( |
7833 |
برنامه ریزی درسی دوره ابتدایی |
3 |
|
دکتر کورش فتحی واجارگاه-مرتضی بازدار قمچی قیه |
تالیف |
انتشارات مهربان |
7122 |
برنامه درسی چیست |
8 |
مقالات چاپ شده در مجلات معتبر و کنفرانس های ملی و بین المللی:
|
ملاحظات تعداد همکار |
سال چاپ |
آدرس مجله یا همایش |
محل چاپ |
عنوان مقاله |
ردیف |
|
8 |
7831 |
فصلنامه پژوهش های برنامه درسی شیراز |
ایران |
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران)7831( |
9 |
|
8 |
7833 |
دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی |
ایران |
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران. |
2 |
|
8 |
7833 |
فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی |
ایران |
خاستگاههای فکری و نظری برنامه درسی سایه و شناسایی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران. |
5 |
|
7 |
7833 |
مجله مدیریت و برنامه ریزی درسی |
ایران |
تاملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی.مجله مدیریت و برنامه ریزی درسی |
9 |
|
3 |
7831 |
فصلنامه پژوهش در تربیت معلم |
ایران |
بازسرایی روایات و تجارب دانشجومعلمان به منظور شناسایی عوامل موثر در تکوین هویت حرفه ای آنان. |
3 |
|
8 |
7833 |
دوفصلنامه تفکر و کودک |
ایران |
شناسایی مضامین فلسفی در کتب درسی دوره ابتدایی |
8 |
|
- |
7835 |
فصلنامه تربیت معلم فکور. |
ایران |
فهم خودپژوهی به عنوان یک روش تحقیق برای معلمان و مدرسان تربیت معلم |
7 |
|
- |
7833 |
همایش ملی فناوری آموزشی در نظام آموزشی و برنامه درسی. |
ایران |
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش |
6 |
|
8 |
7833 |
همایش ملی ره آوران آموزش |
ایران |
بررسی چالش های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش عالی)مطالعه موردی:دانشگاه شهید بهشتی تهران.( |
1 |
|
8 |
7833 |
همایش ملی ره آموران آموزش |
ایران |
ویژگی های برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات |
97 |
|
8 |
7835 |
همایش ملی تربیت مطهر.دانشگاه فرهنگیان مازندران. |
ایران |
روش های تعلیم و تربیت |
99 |
|
3 |
7833 |
دومین همایش ملی ره آوران آموزش. |
ایران |
نقش یادگیری الکترونیکی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان)مطالعه موردی:ناحیه یک اردبیل( |
92 |
|
7 |
7831 |
همایش مطالعات برنامه درسی.دانشگاه تربیت مدرس تهران. |
ایران |
برنامه درسی بین رشته ای:راهکاری برای کاهش بین حوزه نظر و عمل |
95 |
|
3 |
2016 |
the 2 nd International Conference on Behavioral Science & Social Students |
IstanbulTurkey |
Cultural and Social role of the teacher in the educating of students
|
99 |
|
3 |
2016 |
the 2 nd International Conference on Behavioral |
IstanbulTurkey |
Parents and Religious education of children
|
93 |
|
|
|
Science & Social Students |
|
|
|
|
3 |
2016 |
psychology and Educational Sciences, Low and Social Sciences |
Iran |
Educational Management |
98 |
|
7 |
2016 |
The 2 nd International Conference on Modern Approaches to Research in the Humanities. |
Malaysia |
Effects of drawing tutorials emotional- behavioral problems Ardebil city students sixth grade school year 95-.4931 |
97 |
|
1 |
2016 |
the 2 nd International Conference on Management and Humanities. |
Turkey |
Smart Schools |
96 |
|
7 |
7833 |
مطالعات برنامه درسی آموزش عالی |
ایران |
مطالعه تطبیقی نظام تربیت معلم در کشور های ترکیه،لهستان،روسیه و ایران |
91 |
|
7 |
7833 |
مطالعات برنامه درسی |
ایران |
شرحی بر روش های سنتز پژوهی و کاربرد آنها در مطالعات برنامه درسی |
27 |
|
3 |
7128 |
نظریه و عمل در برنامه درسی |
ایران |
مقایسه برنامه درسی پنهان و سایه |
29 |
|
7 |
7128 |
دو فصلنامه پژوهش های ادبی و فلسفی |
ایران |
بررسی و تحلیل دیدگاه های فلسفی مکان در برنامه درسی |
22 |
|
7 |
7128 |
جامعه شناسی ایران |
ایران |
جامعه شناسی برنامه درسی سایه |
25 |
|
3 |
7128 |
فصلنامه مطالعات میان رشته ای حقوق و تربیت اسلامی |
ایران |
تحلیل و محتوای دین و زندگی متوسطه دوم |
29 |
|
3 |
7128 |
پژوهش در برنامه ریزی درسی خوراسگان |
ایران |
شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی زیرزمینی در مدارس ایران |
23 |
طرح های پژوهشی در حال اجرا:
|
تعدا همکار |
مجری یا همکار |
سال اجرا |
نام دانشگاه یا سازمان یا موسسه |
عنوان طرح |
|
- |
مجری طرح |
9516 |
دانشگاه فرهنگیان |
9-بررسی دوره های کارورزی در مراکز تربیت معلم کشورها) کشور مورد مطالعه:بلغارستان( |
|
2 |
همکاری در اجرای طرح |
9516 |
دانشگاه فرهنگیان |
2- نیازسنجی دانشجو معلمان از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان
|
فعالیت های آموزشی و اجرایی
-عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگین و معاون گروه آموزش علوم تربیتی از 2 سال قبل تاکنون
-فعالیت به عنوان مامور آموزشی)قبل از عضویت هیات علمی( در دانشگاه فرهنگیان
-فعالیت به مدت 22 سال در آ.پ استان اردبیل)دبیر، معاونت آموزشی مدارس متوسطه استان(
-معاون هماهنگی امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل
فعالیت های فرهنگی
-فعالیت به عنوان دبیر آ.پ به مدت 22 سال )معاونت آموزشی، مربی پرورشی و دبیر(
-عضویت بسیج قعال به مدت بیش از 23 سال
-عضویت بسیج اساتید به مدت 97 سال
-استادمشاور دانشجومعلمان پردیس های استان اردبیل
-برگزاری کارگاه های فرهنگی در موضوعات متعدد
-همکاری با انجمن ها و کانون های فرهنگی تربیتی
-همکاری با فعالیت های متعدد نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری
-شرکت در انواع کارگاه های فرهنگی تربیتی
افتخارات و رتبه های کسب شده
|
سال |
مرجع صادر کننده |
عنوان
|
ردیف |
|
9515 |
سازمان سنجش |
کسب رتبه 1 آزمون سراسری دکتری 7838 |
9 |
|
9519 |
سازمان سنجش |
کسب رتبه 77 آزمون سراسری کنکور کارشناسی ارشد سال 7837 |
2 |
|
9515و 9516 |
دانشگاه شهید بهشتی تهران |
فارغ التحصیل برتر مقطع ارشد و دکتری |
5 |
|
9516 |
دانشگاه شهید بهشتی تهران |
دفاع رساله دکتری با امتیاز عالی)ممتاز( نمره 32 |
9 |
|
9515 |
سازمان سنجش |
|
|
|
|
|
نفر برتر زبان انگلیسی در آزمون سراسری دکتری 7838در زیرگروه |
3 |
شرح مختصری از زندگی خود
اینجانب مرتضی بازدار قمچی قیه فرزند موسی، متاهل و دارای دو فرزند ،متولد سال 9531، دوران ابتدایی و راهنمایی را در روستای محل تولد گذرانده و دوره متوسطه و پیش دانشگاهی را در شهر سپری کرده ام .با توکل بر خداوند، تشویق های پدر و مادرم و پشتکار مستمر، باعث شد که در تمام دوران آموزش، به عنوان شاگرد ممتاز کار را به اتمام برسانم. بلافاصله پس از پایان دوره دیپلم و پیش دانشگاهی، از طریق کنکور سراسری موفق شدم وارد مرکز تربیت معلم علامه امینی تبریز شوم. بعد از اتمام دوره کاردانی، ادامه ی تحصیلات را در برنامه خود داشتم به همین دلیل، رشته مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه پیام نور اردبیل انتخاب کردم و در سال 9531 موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدم. با توجه به علاقه شدیدی که به حرفه معلمی داشتم، تصمیم گرفتم در یکی از رشته های مربوط به حوزه تعلیم و تربیت تحصیلات خود را ادامه دهم. تاسیس دانشگاه فرهنگیان همزمان انگیزه مرا برای ادامه تحصیل مضاعف کرد تا اینکه در آزمون سراسری ارشد سال 9519 با کسب رتبه 99 موفق شدم در رشته مطالعات برنامه درسی وارد دانشگاه شهید بهشتی تهران شوم. بلافاصله پس از پایان دوره کارشناسی ارشد به عنوان شاگرد ممتاز کلاس، در آزمون سراسری دکتری سال 9515 شرکت کردم و با توکل بر خداوند متعال، موفق شدم رتبه 6 این آزمون را کسب کنم و دوره دکتری را نیز علی رغم قبولی از دانشگاه تهران، در همان دانشگاه شهید بهشتی تهران به عنوان شاگرد ممتاز به پایان ببرم و با اخذ نمره ممتاز عالی)نمره 02( از رساله دکتری خود دفاع کنم. از سال 9515 در دانشگاه فرهنگیان به عنوان مدرس حق التدریس فعالیت دارم و در حال حاضر نیز به عنوان هیات علمی)از طریق فراخوان جذب وزارت علوم در سال 9513( در خدمت دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی اردبیل هستم. حدود 0 سال در پست معاونت گروه آموزش علوم تربیتی استان انجام وظیفه کردم. در حال حاضر به عنوان معاون هماهنگی امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل انجام وظیفه می کنم .همچنین به مدت 02 سال است که به عنوان عضو فعال در نهاد بسیج فعالیت می کنم و حدود 92 سال سابقه عضویت در بسیج اساتید را دارم. شایان ذکر است که سابقه 00 سال فعالیت در آموزش و پرورش استاد اردبیل را دارا می باشم که شامل فعالیت به عنوان دبیر و معاونت آموزشی در مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم به مدت 92 سال است .