
1-مشخصات فردی:
نام و نام خانوادگی: محمد عظیمی
مرتبه علمی: استادیار
محل خدمت :
استان : اردبیل پردیس: مدیریت پردیس های استان اردبیل مرکز : پردیس علامه طباطبایی
سوابق تحصیلی :
کارشناسی: راهنمایی و مشاوره ، دانشگاه شهید بهشتی تهران ، 1388
کارشناسی ارشد: تحقیقات آموزشی ، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان - تبریز، 1390
پایان نامه : بررسی یادگیری خود نظم داده شده و انگیزش پیشرفت و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
دکترا: برنامه ریزی درسی ، دانشگاه تبریز، 1395
رساله : طراحی و اعتبار سنجی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره دبستان با تاکید بر مفروضه های نظام سلامت
عناوین مقالات علمی –پژوهشی:
1- تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت وآموزش بهداشت با موانع موجود در لایه های برنامه ریزی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر راهکارهای برای رفع آن، دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی بقیه الله، 1396.
2- مطابقت برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در کتاب های درسی دوره ششم ابتدایی بر اساس مفرضه های نظام سلامت، مجله دانشکده بهداشت و انیستیتو تحقیقات بهداشتی، 1396.
3- برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت کل کتب دوره ششم ابتدایی بر اساس مفرضه های نظام سلامت ، دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی بقیه الله، 1396
4- آموزش برنامه درسی مبتنی بر تکلیف در کتب مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری بر اساس مؤلفه های تکلیف محور، فصلنامه آموزش پرستاری،1398
5- تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحرانهای موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تا کید بر شناسایی نیازها، فصلنامه طب و تزکیه، 1396.
6- Perspectives of educational sciences experts and nursing professionals on task-based curriculum components, Res Dev Med Educ, 2019, 8(1), 24-30
7- اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی، فصلنامه آموزش و ارزشیابی ، 1398
8- تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفه های برنامه ی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی، مجله پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه امام حسین ، 1398
9- تبیین مؤلفههای رشد اخلاقی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه در چهارچوب فلسفه تعلیموتربیت اسلامی، نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی،1399
10- تحلیل محتوای کتب درسی شایستگی های غیر فنی دوره دوم متوسطه به منظور شناسایی میزان توجه به مولفه های تربیت حرفه ای ، فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت،1398
11- تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت جهت: ارزیابی روش ها و اثربخشی آموزش بهداشت در بین دانش آموزان دوره ابتدایی، تصویر سلامت ، 1399
12- الگوی پیشنهادی جهت طراحی برنامه درسی مبتنی بر تکلیف در مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری بر اساس طرح اکر، فصلنامه آموزش پرستاری ، 1399
13- تبیین تجربه برنامه درسی تکلیف محور از دیدگاه متخصصین آموزش پرستاری: مطالعه پدیدارشناسی، فصلنامه پرستاری و مامایی ارومیه،1398
14- تبیین مولفه های تربیت حرفه ای مبتنی برشایستگی وتحلیل جایگاه آن در کتابهای درسی مربوط به شایستگی های غیر فنی دورة دوم متوسطة فنی وکار دانش، نوآوری های آموزشی، 1399
15- تحلیل محتوای مولفه های بهداشت و ارتقای سلامت کتب دوره دوم ابتدایی بر اساس مفروضه های سلامت با تاکید بر آموزش، فصلنامه دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی،1399
16- تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران، دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی ، 1398.
17- بررسی مولفه های تحول نظام سلامت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، فصلنامه فرهنگ و ارتقای سلامت،1398
18- تبیین تجربه متخصصین رشته آموزش پرستاری از وضعیت موجود و مطلوب برنامه درسی تکلیف محور، فصلنامه پرستاری، مامایی و پیراپزشکی، 1399
19- ارزیابی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در کتابهای درسی دوره سوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای تحول نظام سلامت، مجله سلامت و سالمندی خزر،1398
20-تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه، فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی،1399
21- برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت کتب دوره اول ابتدایی بر اساس مفروضه های نظام سلامت، پویش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان،1399
22- بررسی مزایا و معایب دوره های ضمن خدمت برگزار شده در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر بناب، پویش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان،1399
23- بررسی و تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد نظام آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین، پویش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان،1399
24- تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران، پویش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان،1399
25- اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی، پویش علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان،1397
26- Evaluating the Effectiveness of Conceptual Model-Based LearningDesign on the Development of Problem-Solving Skills, Creative Thinking, and Self-Regulation Learning in Elementary Sixth Grade Science, Academic Journal of Psychological Studies,2020
27-واکاوی راهبردهای تدریس و ارزشیابی درس کارورزی از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، فصلنامه پژوهش و مطالعات علوم اسلامی،1399
28- بررسی محتوا و نحوه یادگیری درس کارورزی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، مطالعات کارورزی در تربیت معلم،1399
29- سنتز پژوهی برنامه درسی تکلیف محور در رشته آموزش پرستاری، فصلنامه پرستاری و مامایی ارومیه،1399
30- تحلیل محتوای کتب زبان انگلیسی برنامه درسی دوره متوسطه اول بر اساس مولفه های مطلوب آموزش زبان انگلیسی به روش آنتروپی شانون، دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1398
31- تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمانی بر اساس مولفه های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، فصلنامه سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت،1399
32- تحلیل محتوای کتاب های آموزش قران کل دوره ابتدایی بر اساس مولفه های نظام سلامت، نشریه اسلام و سلامت،1399
33- Investigation of health system assumptions in curriculum of fourth grade elementary textbooks by Shannon’s entropy , Journal of Community Health Research,2020.
34- ارزشیابی محتوای آموزشی سلامت محوردر حوزه تغذیه سالم در برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی، دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی،1399
35- طراحی الگوی آموزش زبان انگلیسی در دوره اول متوسطه ، فصلنامه تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش،1399
36- تحلیل محتوای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران بر اساس مفرضه های نظام سلامت با تاکید بر آموزش ، دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1395
37- برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در طرح تحول نظام سلامت و طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس مفرضه های نظام سلامت با تاکید بر آموزش، فصلنامه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ،1398
38- رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه، پژوهش در برنامه درسی ،1392
39- تاثیر اجرای شیوه های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش آموزان، پژوهش در برنامه ریزی درسی،1395
40- رابطه ی بین جهت گیری هدف با عملکرد های آموزشی و خودکار آمدی تدریس در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مجله توسعه آموزش در علوم پزشکی،1393
41- تاثیر هوشمند سازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خود کار آمدی تحصیلی، فصلنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 1394
42- طراحی و اعتبار سنجی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در دوره ابتدایی بر اساس مفروضه های سلامت ، فصلنامه مطالعات برنامه درسی ، 1399
43- تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفههای برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مبتنی بر هوش معنوی، فصلنامه مطالعات برنامه درسی ، 1399
44- تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمانی بر اساس مولفه های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، فصلنامه علمی-پژوهشی سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت علمی پژوهشی وزارتین، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دوره ۵، شماره ۳ - ( پاییز۱۴۰۰ )
45- تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مولفه های برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهی مبتنی بر هوش معنوی، پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت اسلامی، علمی پژوهشی وزارتین نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
46- ارزشیابی محتوای آموزشی سلامت محوردر حوزه تغذیه سالم در برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی، راهبرد آموزش در علوم پزشکی، علمی پژوهشی وزارتین، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله .
47- تحلیل محتوای کتابهای دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضه های نظام سلامت با تاکید بر آموزش پژوهش های برنامه درسی دانشگاه شیراز، علمی پژوهشی وزارتین، دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی
48- تحلیل محتوای کتب زبان انگلیسی برنامه درسی دوره متوسطه اول بر اساس مولفه های مطلوب آموزش زبان انگلیسی به روش آنتروپی شانون، راهبرد آموزش در علوم پزشکی، علمی پژوهشی وزارتین، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله
49- بررسی نقش راهبردهای آموزشی برارتقاء عملکرد تحصیلی دانشجویان راهبرد آموزش در علوم پزشکی علمی پژوهشی وزارتین دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله
50- پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس نگرش و التزام عملی به نماز در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان تبریز مجله علمی پژوهشی دین و سلامت، علمی پژوهشی وزارتین، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
51- تحلیل محتوای کتابهای دوره اول متوسطه از نظر توجه به مؤلفههای رشد اخلاقی راهبرد آموزش در علوم پزشکی علمی پژوهشی وزارتین، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله
52- Content analysis of social studies textbook of elementary school from the perspective of energy optimum consumption (energy literacy) postmodern openings TEPES VODA,
Normal Classes with Feeble Minded Students Having Learning Disabilities 53- Designing and Evaluating an Effective Classroom Management Model for CURRICULUM INQUIRY PARK SQUARE, MILTON PARK, ABINGDON, England,
54- تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مولفه های مطلوب آموزش زبان انگلیسی با تاکید بر آموزش زبان انگلیسی به روش آنتروپی شانون ،فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت ، زارت آموزش و پرورش علمی پژوهشی
55- ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی پویش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان ( علمی ترویجی دانشگاه فرهنگیان) 1400
56- ارزیابی برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در کتابهای درسی دوره سوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای تحول نظام سلامت مجله سلامت و سالمندی خزر
57- برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت کتب دوره اول ابتدایی بر اساس مفروضه های نظام سلامت پویش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان ( علمی ترویجی دانشگاه فرهنگیان)
58- بررسی و تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد نظام آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین، پویش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان ( علمی ترویجی دانشگاه فرهنگیان)
59- بررسی مزایا و معایب دوره های ضمن خدمت برگزار شده در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر بناب پویش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان ( علمی ترویجی دانشگاه فرهنگیان)
60- تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران پویش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان ( علمی ترویجی دانشگاه فرهنگیان)
61- اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی پویش علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان ( علمی تخصصی دانشگاه فرهنگیان)
62- Evaluating the Effectiveness of Conceptual Model-Based LearningDesign on the Development of Problem-Solving Skills, Creative Thinking, and Self-Regulation Learning in Elementary Sixth Grade Science Academic Journal of Psychological Studies,
2020 Vol. 9, Issue 1, 29-40, 2020
63- واکاوی راهبردهای تدریس و ارزشیابی درس کارورزی از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
پژوهش و مطالعات علوم اسلامی( علمی تخصصی وزارت علوم)،1398، دوره 1، شماره 8، اسفند 98، صفحه 86-76
64- تحلیل محتوای کتب درسی پایه ی چهارم ابتدایی بر اساس مؤلفه های برنامه ی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی، پژوهش و مطالعات علوم اسلامی( علمی تخصصی وزارت علوم) 1399 سال دوم، شماره ،9فروردین 1399
65- ررسی محتوا و نحوه یادگیری درس کارورزی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، مطالعات کارورزی در تربیت معلم ،1399 ، سال دوم شماره2اریخ چاپ: بهار 1399
66- ارزیابی اثربخشی طراحی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر رشد مهارتهای حل مساله در درس علوم پایه ششم ابتدایی مجله علمی پژوهشی علوم اجتماعی (علمی پژوهشی دانشگاه آزاد) 1399
67- تحلیل محتوای کتابهای آموزش قرآن کل دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای نظام سلامت، مجله اسلام و سلامت 1399 جلد ۵ شماره ۲ صفحات ۳۱-۴۱
68- فراتحلیل روشهای تدریس اثرگذار بر رشد تفکر خلاق ، مجله خانواده و بهداشت (علمی پژوهشی دانشگاه آزاد) 1400 دوره 12 – شماره چهارم – زمستان 1401
69- فرآیند شکلگیری سواد تحلیلی در دانشآموزان متوسطه ، فصلنامه تدریس پژوهی، دوره 9، شماره 2 - شماره پیاپی 1 تابستان 1400
70- طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی رشد دینی و اخلاقی با تأکید بر دوره اول متوسطه، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی دوره 11، شماره 35 آذر 1400
71- تاثیر آموزش سیره تربیتی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) بر رفتار تخریب گرایانه و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دوره متوسطه دوم .نشریه علمی پژوهش در مسایل تعلیم و تربیتی اسلامی
عناوین مقالات همایش های علمی معتبر:
1- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، ارزشیابی فرایند: وجه مغفول ارزشیابی در فرایند یاددهی- یادگیری در آموزش عالی ، دانشگاه تبریز
2- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی ، آموزش کار آفرینی در فضای های آموزشی ، دانشگاه تبریز
3- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، بررسی تاثیر نظام دانشگاهی در مهاجرت نخبگان
4- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی،کاربرد و بررسی مزایا و دستاوردهای به کارگیری مدل EFQM در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
5- همایش کارورزی و توسعه حرفه ای دانشگاه فرهنگیان زنجان، ارزیابی و واکاوی برنامه های درسی کارورزی جهت کاربست در دانشگاه فرهنگیان
6- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، آسیب شناسی فرآیند یاددهی- یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان در بهبود کیفیت نظام دانشگاهی ، دانشگاه تبریز
7- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، تلفیق ؛ راهکاری به منظور کیفت بخشی مواد درسی در دانشگاه ها
8- موسسه فرهنگی ، اجتماعی جامعه ، ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران،اثربخشی زبان مادری با عملکرد و کیفیت تحصیلی دانش آموزان
9- یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، ضرورت ارتقای کیفیت در نظام آموزش عالی و دانشگاهی با ایجاد ساختار مناسب، دانشگاه تبریز
10- اولین همایش آسیب شناسی نظام آموزشی کشور، ارزیابی میزان استفاده معلمان از روش تدریس مستقیم و غیر مستقیم بر اساس ویژگی های شخصیتی
11- اولین همایش آسیب شناسی نظام آموزشی کشور، بررسی توسعه کار آفرینی از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روند اثر بخشی کیفیت اموزشی
12- موسسه آموزش عالی مهر اروند ، سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی؛مطالعات اجتماعی و فرهنگی،تاثیر آموزش الکترونیکی و آموزش باز در یادگیری
13- اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران بررسی توانمند سازی معلمان و تاثیر آن در ارتقاءسطح آموزش و پرورش
14- همایش استانی علمی- پژوهش، آسیب شناسی برنامه درسی کلاس های چند پایه در نظام آموزش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه فرهنگیان
15- همایش استانی علمی-پژوهش، ضرورت تغییر نگرش در رویکرد ها؛روش ها و برنامه درسی مدارس چند پایه، دانشگاه فرهنگیان
16- همایش استانی علمی-پژوهش مثلث برنامه درسی چند فرهنگی ؛ضرورت وجود چالش های آن، دانشگاه فرهنگیان
17- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی؛مطالعات اجتماعی و فرهنگی، روند ارزشیابی کیفی در مقام اجرا
18- سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران ، نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام
19- سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران ، تاثیر هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و یادگیری دانش آموزان
20- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی؛ مطالعات اجتماعی و فرهنگی، رابطه تعلیم و تربیت با تاکید بر دیدگاه اسلام
21- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی؛مطالعات اجنماعی وفرهنگی، احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی
22- دومین کنگره علمی پژوهشی تویعه و تروبج علوم تربیتی و روانشناسی؛جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران ، ارائه راهکارهایی برای تحول و نوسازی آموزش و پرورش معلولان کشور(مطالعه موردی تاثیر آموزش خلاقیت بر موفقیت دانش آموزان معلول)
23- کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران، نقش تعالیم اسلامی در تربیت فرزند
24- کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران، طلاق و آثار آن بر روی فرد و اجتماع
25- کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران ، ارزشیابی کیفی وباز خوردهای یادگیری یاددهی
26- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی؛ مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تاثیر معلم در تعلیم و تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان در مدارس
27- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی؛ مطالعات اجتماعی و فرهنگی،تاثیر بازی بر پیشرفت تحصیلی کودکان
28- انجمن علمی مطالعات صلح، سومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران تاثیر یک برنامه آموزشی صلح برای کاهش و حل و فصل اختلافات در کودکان 3- 6 ساله شهر ارومیه
29- سومین همایش ملی راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران، بررسی کیفی دیدگاه اولیا دانش آموزان پیش دبستانی درباره فعالیتهای فوق برنامه در مدارس
30- سومین همایش ملی راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران، بررسی تجارب آموزشی درباره برقراری نظم و انضباط در کلاسهای پیش دبستانی
31- First International and Second,National Conferenceon Management,Ethics,andBusiness This is to certify that the paper entitled “Self-efficacy and efficiency of elementary school principals and teachers in Ardebil”
32-First International and Second National Conferenceon Management,Ethics,andBusinessthis is to certify that the paper entitled “The Effect of Entrepreneurship Training on Student
33- First International and Second National Conferenceon Management,Ethics,andBusinesS This is to certify that the paper entitled “The Effect of Problem Solving Skills Training on Motivation for Solving Student Practice
34- همایش چند پایه دانشگاه فرهنگیان – کردستان ( همایش ملی ثبت شده در پایگاه استنادی جهان اسلام ) سازماندهی محتوای در کلاسهای چند پایه، دانشگاه فرهنگیان
35- دومین کنگره تازه یافته ها در روانشناسی و مشاوره ( همایش ملی ثبت شده در پایگاه استنادی جهان اسلام )، بررسی رابطۀ سلامت روان و سبک زندگی در جهت بهبود و ارتقای کیفیت زندگی افراد و اثربخشی آن در برخورد با بیماری کرونا
36- چهارمین همایش ملی اسلام و ارزشهای متعالی با تاکیر بر معنای زندگی ( همایش ملی ثبت شده در پایگاه استنادی جهان اسلام )، نگرشی بر نقش معانی زندگی در نحوه برخورد با بیماری فراگیر کرونا در ایران در فراگیری جهانی ویروس کروید 19 سال های 2019- 2020
37- اولین همایش ملی آموزش زیست شناسی، طراحی الگوی مطلوب شکل گیری سواد زیست محیطی دانش اموزان مبتنی بر اصول و اسناد بالادستی، دانشگاه فرهنگیان
38- همایش استانی کلاسهای چند پایه ،اسیب شناسی توسعه دانش و مهارتهای خلاقیت و کارآفرینی با توجه به تجارب علمان کلاسهای چند پایه، دانشگاه فرهنگیان
39- همایش ملی دانش موضوعی – تربیتی آموزش علوم ابتدایی ، تحلیل محتوای کتاب علوم پایه ی دوم ابتدایی از منظر توجه به آموزش مولفه های بهداشت و سلامت، دانشگاه فرهنگیان
40- همایش ملی دانش موضوعی – تربیتی آموزش علوم ابتدایی،کاربرد چند رسانه در تدریس علوم یک ایده ی خلاقانه، دانشگاه فرهنگیان
41- انجمن مطالعات برنامه درسی ( شانزدهمین همایش)، تاثیر آموزش پیش دبستانی بر مهارتهای اجتماعی و خلاقیت کودکان در بین کودکان اول ابتدایی ناحیه 2 ارومیه
42- مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی حکمت مرتضوی ، هفتمین همایش علیمی پژوهشی علوم تربیتی ، روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران، تاثیر الگوهای آموزشی طراحی شده از مدل mms بر بهبود یادگیری دانش آموزان دختر پایه پنجم
43- مطالعات فرهنگی ایران، اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ایران، بررسی مقایسه ی صلاحیت های حرفه ای معلمان بر اساس جنسیت
44- اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی بررسی اعتیاد به اینترنت و تاثیر آن بر مطالعه دانشجویان رشته علوم تربیتی
45- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار ، تعلیم و تربیت اسلامی
46- سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار، افت تحصیلی
47-سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار، تاثیر ارتباط والدین . مدرسه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوره ابتدایی
48- بررسی راهبردهای تدریس موثر و کارآمد درس آموزش مطالعات اجتماعی دوره دبستان، هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی
49- ضرورت برنامه درسی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی، اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
50- بررسی آیات و احادیث تربیتی در مقایسه با مکاتب تربیتی غرب، اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردیی در فرایندهای تعلیم و تربیت
51 - تبیین ضرورت تفکیک موضوعی کتب مطالعات اجتماعی در دوره دوم دبستان، دومین همایش ملی آموزش مطالعات اجتماعی
52- تاثیر کلی ورزش بر دانش آموزان و نوجوانان اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
53- مفهوم کیفیت آموزشی و بررسی عوامل موثر بر بهبود آن درآموزش عالی، اولین همایش ملی مطالعات برنامه درسی در هزاره سوم
54- بررسی روش های نوین تدریس به منظور ارائه ی تدریس موفق مطالعات اجتماعی، هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
55- نقش مشارکت دانش آموزان در آموزش مجازی، اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
56- جایگاه آموزش سواد مالی و اقتصادی در برنامه درسی اولین همایش ملی مطالعات برنامه درسی در هزاره سوم
57- یادگیری مبتنی بر واقعیت مجازی در دانش آموزان دوره ابتدایی هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
58- اهمیت و ضرورت تربیت اسلامی و نقش آن در بهبود روند تدریس در مدارس، اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی ، روانشناسی و تربیت بدنی
59- نگرشی بر نقش معانی زندگی در نحوه برخورد با بیماری فراگیر کرونا در ایران در فراگیری جهانی ویروس کووید 19 سال های 2019- 2020 چهارمین همایش ملی اسلام و ارزشهای متعالی با تاکیر بر معنای
60- بررسی رابطۀ سلامت روان و سبک زندگی در جهت بهبود و ارتقای کیفیت زندگی افراد و اثربخشی آن در برخورد با بیماری کرونا، دومین کنگره تازه یافته ها در روانشناسی و مشاوره
61- سازماندهی محتوای در کلاسهای چند پایه همایش چند پایه دانشگاه فرهنگیان – کردستان
62- ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی پویش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان
63- نحوه ایجاد انگیزه در فضای مجازی شاد در دوره ابتدایی ، سیزدهمین همایش ملی آموزش با تاکید بر آموزش
64- بررسی تاثیر روش تدریس مشارکتی بر روابط اجتماعی دانش آموزان ، ششمین کنفرانس ملی مطالعات روانشناسی در علوم انسانی
65- بررسی نقش بازی های آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی، ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین درآموزش و پژوهش
66- ضرورت حفظ پیوند بین خانواده و مدرسه ، اولین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه
67- بررسی مروری رابطه ی بین یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی ، اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی ، روانشناسی و تربیت بدنی
68- بررسی اثربخشی روش تدریس های کلاس های چند پایه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ، ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین درآموزش و پژوهش
69- نقش آموزش مجازی- الکترونیکی بر دانش آموزان در یادگیری و مفاهیم ، ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین درآموزش و پژوهش
70- تاثیرفناوری بر یادگیری دانش آموزان ، ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین درآموزش و پژوهش
71- تاثیر عوامل فرهنگی بر یادگیری کودکان دوره ابتدایی ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین درآموزش و پژوهش
72- تاثیر پرخاشگری و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی، دومین همایش آسیب شناسی روانی 2
73- بررسی نقش مشاور در حفظ تعادل انگیزه و هیجان دانش آموزان ، هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربتی و روانشناسی و مشاوره ایران
74- آسیب شناسی آموزش مجازی و ارایه راکاری برای بهبود آن ، سیزدهمین همایش ملی آموزش با تاکید بر آموزش
عناوین کتاب های تصنیف / تالیف/ تدوین شده(سال چاپ):
1- برنامه درسی با تاکید برآموزش ابتدایی، تالیف ، 1395
2- گام به گام با یادگیری ( مبانی ، اجرا و ارزشیابی ) تالیف ، 1395
برنامه درسی(آموزش و ارزشیابی) ، تالیف ، 1395 3-
4- روش تحقق کمی و کیفی ،تالیف ، 1392
5- یادگیری مشارکتی ، تالیف، 1392
6- روش تحقیق و آمار در علوم تربیتی ،1400
عناوین کتاب های ترجمه شده(سال چاپ):
1- تحقیقات طراحی آموزشی، ترجمه ، 1397
2- آموزش صلح، ترجمه ، 1398
3- پاداش صلح ، صلح است، ترجمه ، 1398
عضویت در انجمن های علمی، کمیته ها و شوراهای علمی وپژوهشی:
1- سر دبیر فصلنامه علمی " پژوهش در برنامه درسی " دانشگاه فرهنگیان
2- عضو هیات تحریریه مجله علمی تخصصی خلاقیت در آموزش دانشگاه فرهنگیان
3- عضو کارگروه عملیاتی کردن طرح تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش ( سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی )
4- عضو شورای پژوهشی پردیس علامه امینی 4 سال
5- عضو هیات تحریه فصلنامه علمی " پژوهش در برنامه درسی " دانشگاه فرهنگیان
6- عضو شورای منطقه ای علوم اجتماعی و مطالعات منطقه ای- وزارت آموزش و پرورش
7- استاد مشاور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان / پردیس علامه طباطبایی اردبیل
8- مشاور انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان – استان
9- مشاور کانون انشا و نویسندگی دانشگاه فرهنگیان – استان
10- عضو کمیته توسعه یادگیری و تولید محتوای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان – استان
11- عضو کمیته علمی و پروژه ای دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد ایلخچی
12- استاد راهنمای تحصیلی ، دانشگاه فرهنگیان
13- عضو علمی همایش چند پایه ، دانشگاه فرهنگیان
14- عضو کمیته کارورزی دانشگاه فرهنگیان – پردیس علامه طباطبایی
15- عضو کمیته تعیین صلاحیت اساتید دانشگاه فرهنگیان – پردیس علامه طباطبایی
16- عضو کمیته داوران جشنواره دانشگاه فرهنگیان – پردیس علامه طباطبایی
17- عضو شورای پژوهشی دانشگاه فرهنگیان – پردیس علامه طباطبایی
18- دبیر اجرایی، نشست تربیت حرفه ای،02/02/1397، دانشگاه فرهنگیان .
19 – عضو شورای انضباطی دانشگاه فرهنگیان – پردیس علامه طباطبایی
موفقیت های علمی و پژوهشی
1- رساله برتر دکتری تخصصی در جشنواره دکتر علی شریعتمداری، 1397
2- معلم نمونه آموزش و پرورش، 1393
3- عضویت در استعدادهای درخشان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان، 1390
4- عضویت در استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، 1395
5- رتبه اول و پذیرفته شده بورسیه خارج از کشور سازمان امور دانشجویان کل کشور در مقطع دکتری تخصصی ، 1392
6- پژوهشگر برتر گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان کل کشور سال 1399
7- پژوهشگر برتر منطقه ای علوم انسانی سال 1399
8- پذیرفته شده دکتری تخصصی استعدادهای درخشان دانشگاه های تربیت مدرس، شهید بهشتی تهران ، اصفهان
سابقه حرفه ای
مدیرگروه علوم تربیتی پردیس هاس استان اردبیل
عضو فعال شورای پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کل کشور
عضو کارگروه راهبرد اجرایی طرح تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش